loading...
پاتوق مهندسی صنایع پیام نور تاکستان
بنده خدا بازدید : 8 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (1)

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست

من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلم میخواد تو رو بو کنم.
.
.
میخوام ببینم اصلا از انسانیت بویی بردی؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هان ای کسانی که ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید اکنون

فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند.
.
.
.
ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم میخواد تو رو بو کنم.
.
.
میخوام ببینم اصلا از انسانیت بویی بردی؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش بیماریم مسری بود

"درد عشقی کشیده ام که مپرس"

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

موردی برای نمایش نیست.
.
.
.
.

مشترک گرامی این اس ام اس حذف شد
ظاهرا فرستنده قصد سرکار گذاشتن شما را داشته

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم

کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من شمع بودم و سوختم ، ولی تو پروانه بودی

تا جیز شدی فلنگو بستی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تو را چون بادبادک دوست دارم / مثال پول قلک دوست دارم

تو گفتی بچه ای ، باشد ، ولی من / تورا قد لواشک دوست دارم . . . !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رفتم گلستان تا برات با عشق یه دامن گل بچینم ، دیدم شلوار پامه !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گویند ... سخت و سخت تر از ...

انتظار . . .

برای اس ام اس من

خیلی انتظار کشیدی آره ؟!

 

** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مفت خور عوضی از حلقومت در میارم ازت شکایت میکنم


.
.
.

دلمو دزدیدی چرا پس نمیدی؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عاقل مباش تا غم دیگران خوری// دیوانه باش تا غمت دیگران خورند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

شعار کنتـــرل جمــعیت جدید
فرزند کمتر، همسر بیشتر!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 1,508