loading...
پاتوق مهندسی صنایع پیام نور تاکستان
بنده خدا بازدید : 8 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

برام هیچ حسی شبیه تو نیست! کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس می کشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمی کنی کنارمی به من نگاه نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه

 

 

ازین عادت با تو بودن هنوز ، ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز ،اگه بی تو باشم منو می کشه

یه وقتایی انقدر حالم بده که می پرسم از هر کسی حال تو

یه روزایی حس می کنم پشت من همه شهر می گرده دنبال تو

همه شهر می گرده دنبال تو

منو ازین عذاب رها نمی کنی کنارمی به من نگاه نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه

 

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 1,532